همستر کامبت: پروژه جمع‌آوری توکن و ارتقای صرافی ارز دیجیتال
همستر کامبت یک پروژه پلی تو ارن مهیجانه‌ای است که بر روی تلگرام عرضه شده است. بازیکنان همستر کامبت در این بازی، مالک و مدیرعامل یک صرافی ارز دیجیتال هستند و باید با کلیک و ضربه زدن بر روی همستر ظاهرشده در صفحه موبایل، توکن‌ها را جمع‌آوری کنند. بازی دارای ویژگی‌های پاداش روزانه، جایزه‌های مختلف، بهره‌گیری از اشتراک‌گذاری در شبکه‌های اجتماعی و ارتقای همستر است. کاربران می‌توانند با استفاده از سکه‌هایی که در بازی به دست می‌آورند، سود روزانه و موجودی خود را افزایش دهند.

فهرست مطالب

همستر کامبت مجله جریان

همستر کامبت (Hamster Kombat)، که برخی به آن همستر کمبات یا همستر کمبت هم می‌گویند. یک پروژه پلی تو ارن مهیجانه‌ای است که در ۲۵ مارس ۲۰۲۴ بر روی تلگرام و در پی هیاهوهای نات کوین عرضه شد. در این بازی تلگرامی، شما مالک و مدیرعامل یک صرافی ارز دیجیتال هستید. در بازی همستر کامبت باید با کلیک و ضربه زدن بر روی همستر ظاهرشده در صفحه موبایل، توکن‌های را جمع‌آوری کنید. این توکن‌ها احتمالاً در آینده‌ای نزدیک میان کاربران فعال توزیع خواهد شد.

اساس بازی همستر کامبت، جمع‌آوری سکه به‌عنوان سرمایه اولیه برای راه‌اندازی یک صرافی ارز دیجیتال است. بازیکنان در این بازی، یک صرافی ارز دیجیتال را از لیستی که در اختیارشان قرار داده می‌شود، انتخاب می‌کنند. توسعه هر بخش از این صرافی که بازیکن مدیرعامل آن است، مقدار زیادی به درآمد روزانه آن می‌افزاید که در قالب توکن همستر کامبت به موجودی بازیکن اضافه می‌شود.

به طور دقیق مشخص نیست که چه کسی این بازی همستر کامبت را ساخته است. بر اساس شایعات، صرافی بینگ‌اکس پشت پرده ساخت این مینی اپلیکیشن تلگرامی قرار دارد. با این حال، هنوز اطلاعات دقیقی درباره سازندگان و تیم توسعه این پروژه در دست نیست.

ویژگی‌های همستر کامبت:

  • پاداش روزانه: یکی از ویژگی‌های مهم همستر کامبت، پاداش‌های روزانه یا همان تسک‌های بازی هستند. کاربر با انجام این وظایف، پاداشی در قالب سکه حشره دریافت می‌کند.
  • جایزه‌های مختلف: کاربران جوایزی در قالب کارت‌های خاص یا موارد مشابه دریافت می‌کنند. این کار نیز برای افزایش تعامل با بازی انجام می‌گیرد.
  • بهره‌گیری از اشتراک‌گذاری در شبکه‌های اجتماعی: همستر کامبت از تکنیک اشتراک‌گذاری و اثر شبکه‌ای استفاده می‌کند تا بازیکنان بیشتری را به بازی جذب کند. کاربران برای دریافت سکه بیشتر باید دوستان خود را به بازی اضافه کنند.
  • ارتقای همستر: کاربران می‌توانند با استفاده از سکه‌هایی که در بازی به دست می‌آورند، سود روزانه و موجودی خود را افزایش دهند. با افزایش موجودی همستر، شما نیز ارتقا پیدا می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

chat