دریافت وام مهربانی در چهار ساعت
آیا دریافت وام مهربانی بانک ملی در چهار ساعت امکان پذیر است؟ با خواندن این مطلب از فرایند و شرایط این وام آگاه شوید.

فهرست مطالب

وام مهربانی بانک ملی مجله جریان

وام مهربانی بانک ملی

برنامه جام ملت‌های اروپا با همکاری یک اسپانسر مهربانی در چند روز گذشته راه اندازی شده است. بر اساس اظهارات مجریان این برنامه، دریافت وام به سرعت انجام می‌شود و بیشتر از ۴ ساعت طول نمی‌کشد. مبلغ تسهیلات قرض‌الحسنه ۳۰۰ میلیون تومان است که به حساب‌ها پرداخت می‌شود. متقاضیان می‌توانند با ثبت‌نام آنلاین و بدون نیاز به ضامن، چک یا سفته، به وام دسترسی پیدا کنند. سود وام در بازه‌ای بین ۲ تا ۴ درصد است.

در چند سال گذشته، متقاضیان زیادی برای وام ودیعه مسکن، ازدواج، وام مسکن، وام فرزندآوری و سایر تسهیلات به صف کشیده‌اند، اما هنوز دستشان به جایی بند نیست. این باعث می­شود که این خبر دور از باور باشد.

باتوجه به سود کم ، وام قرض الحسنه به یک گزینه محبوب برای بسیاری از مردم تبدیل شده است. زوج‌های جوان و افرادی که می‌خواهند بچه دار شوند یا کسب و کاری تازه راه اندازی کنند، از قرض الحسنه به عنوان یک گزینه مناسبی برای پوشش هزینه‌های اولیه زندگی استفاده می‌کنند.

این طرح مهربانی بانک ملی یکی از نمونه‌های قرض الحسنه است که به غیر از تبلیغات تلویزیونی در یورو ۲۰۲۴، بیلبوردهای تبلیغاتی آن در سطح شهر دیده می‌شود.

سوالاتی که مطرح می­شود این است که شرایط دریافت وام مهربانی چیست؟امکان دریافت وام 300 میلیونی در 4 ساعت وجود دارد؟ آیا وام 300 میلیونی مهربانی نیاز به سپرده­گذاری دارد؟ اقساط وام مهربانی چقدر است؟ ضامن و چک و سفته برای وام مهربانی به چه صورت است؟

دریافت وام مهربانی بانک ملی

پیش از هر مورد، باید توجه داشت که دریافت این وام در ۴ ساعت واقعی نیست. آن ۴ ساعت که مجریان درباره‌اش صحبت می‌کنند، همان زمانی است که بانک پس از طی کلیه مراحل حساب و کتاب و ارزیابی آگاهانه، حساب و تایید رسمی ضامن مالکیت را به نفع وام‌گیرنده واریز می‌کند.

کسی نباید فکر کند که بعد از افتتاح حساب، ۳۰۰میلیون تومان به حسابش واریز می‌شود، زیرا این وام نیازمند زمان و صبر است و قبل از آن باید بودجه کافی برای دریافت وام فراهم شود.

تسهیلات قرض‌الحسنه مهربانی ملی در سال گذشته وام نهال ملی بود، اما نام آن تغییر یافت. این وام فقط برای افرادی قابل دسترسی است که تمایل دارند پول خود را در بانک نگه دارنند تا برای مدت مشخصی در آن باشد.

به عبارت دیگر، متقاضیانی که در بانک ملی دارای حساب قرض‌الحسنه و گردش حساب هستند، می‌توانند بدون افتتاح حساب جدید وام ۳۰۰ میلیون تومانی را دریافت کنند. اما متقاضیانی که در بانک ملی حساب قرض‌الحسنه ندارند، ابتدا باید حساب جدیدی افتتاح کنند و سپس برای دریافت وام درخواست دهند.

افتتاح حساب وام هم به صورت حضوری در شعبه بانک و نیز به صورت آنلاین و غیرحضوری قابل انجام است. متقاضی پس از درخواست وام در سامانه بام، درخواستش ثبت می‌شود. بر اساس توضیحات اپلیکیشن، برای ثبت درخواست وام در سامانه بام، باید حداقل یک ماه از افتتاح حساب متقاضی گذشته باشد.

بررسی‌ها نشان می‌دهد که در حال حاضر هیچ وام ۴ساعته دریافت نشده است. اگرچه بر اساس طرح، تسهیلات پس از تکمیل فرآیند در ۴ساعت به حساب مشتریان واریز می‌شود، اما این فرایند شامل چه اموری هست؟

مدت زمان سپرده‌گذاری‌ برای وام مهربانی

بانک ملی وام قرض‌الحسنه را به کسانی اهدا می‌کند که سپرده‌گذاری مشخصی داشته باشند و منتظر اعلام بانک باشند. این مسئله به این خاطر است که بانک‌ها برای پرداخت تسهیلات به سپرده‌گذاری‌ها وابسته‌اند و منابع مورد نیاز بانک ملی از طریق صندوق‌های قرض‌الحسنه تامین می‌شود.

با توجه به آن که تنها کسانی می‌توانند این وام را دریافت کنند که پولشان را برحسب نیاز خود برای مدت مشخصی در بانک بخوابانند، میزان وام پرداختی به هر شخص به غیر از مدت زمان انتظار، به میزان سپرده‌ای که در بانک گذاشته بستگی دارد.

وام ۳۰۰ میلیون تومانی بانک ملی در دوره سپرده‌گذاری حداقل یک ماه و حداکثر ۱۲ ماه است. این وام با هدف طولانی کردن زمان سپرده‌گذاری پول در بانک به منظور دریافت وام بیشتر طراحی شده است. به این معنا که هر چه پول بیشتری سپرده‌گذاری کنید، همانقدر سود بیشتری کسب خواهید کرد. حال اگر پول کمی دارید و اختصاص دادن زمان زیاد را دوست ندارید، با سپرده‌گذاری این وام چیزی به شما  تعلق نخواهد گرفت.

اگر تحمل و صبرتان را بالا ببرید و ۵۰ میلیون تومان را یک سال در بانک بگذارید، می‌توانید با بازپرداخت ۶ ماهه وام قرض‌الحسنه ۱۸۵ میلیون تومان دریافت کنید. اگر سقف وام یعنی ۳۰۰ میلیون تومان مورد نیاز شما است و می‌خواهید در یک ماه به این عدد برسید، باید حداقل ۷۵۰ میلیون تومان بودجه داشته باشید و یک ماه آن را به صورت سپرده در بانک بگذارید. با این شرایط خاص، می‌توانید وام ۳۰۰ میلیون تومانی طرح مهربانی ملی را با سرعت دریافت کنید. اما اگر زمان زیادی برای دریافت وام دارید، می‌توانید ۸۱ میلیون تومان را برای ۱۲ ماه سپرده گذاری کنید.

افرادی که می‌خواهند امروز حساب خود را افتتاح کنند و خواستار دریافت پول در پنج ماهه آینده‌اند. به همین منظور، باید ۲۳۱ میلیون تومان سپرده‌گذاری کنند. کسانی که موفق به دریافت وام ۳۰۰ میلیون تومانی می‌شوند، بعد از پنج ماه، انتخاب بازپرداخت ۱۲ ماهه را خواهند داشت. در این صورت، باید برای یک سال، ماهی ۲۷ میلیون و ۲۷۳ هزار تومان قسط پرداخت کنند.

شرایط سوء سابقه و ضامن برای وام مهربانی

در نظام بانکی کشور، بانک ملی شرط دریافت وام مهربانی را تعیین کرده است که متقاضیان باید فاقد سابقه بدهی به بانک باشند و چک برگشتی هم نداشته باشند.

در اقدامات دریافت وام مهربانی از بانک ملی، متقاضیان باید ضامن رسمی ارائه دهند. این ضامن باید فیش حقوقی معتبر باشد، و در مواردی که افراد دارای مشاغل آزاد هستند، باید جواز کسب و پروانه معتبر داشته باشند.

یک نکته دیگر درباره وام مهربانی ملی، سپرده‌گذاری اجباری است که حداقل باید یک ماه سابقه گردش حساب داشته باشد.از دیگر نکات مهم درباره وام مهربانی ملی، امکان انتقال امتیاز اشخاص حقیقی به اعضای درجه یک خانواده و انتقال امتیاز اشخاص حقوقی به کارکنان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

chat