وام قرض الحسنه مهریار بانک مهر ایران
بانک مهر ایران برنامه وام قرض الحسنه مهریار را با نرخ چهار درصد سود ارائه می‌دهد. برای اطلاعات بیشتر درباره شرایط و بازپرداخت وام، این مطلب را بخوانید.

فهرست مطالب

وام بانک مهر ایران مجله جریان

بانک مهر ایران، با ارائه طرح مهریار، وام قرض الحسنه به اشخاص حقیقی و حقوقی می‌دهد. مبلغ این وام برای اشخاص حقیقی ۳۰۰ میلیون تومان و برای اشخاص حقوقی ۷۵۰ میلیون تومان است. در ضمن، بانک مهر ایران تنها چهار درصد کارمزد بر آن نهاده است.

جزئیات و شرایط دریافت وام مهریار بانک مهر ایران

برای دریافت وام مهریار بانک مهر ایران، متقاضی ابتدا باید سپرده قرض الحسنه در یکی از شعب بانک افتتاح کند و مبلغی را در حساب خود سپرده‌گذاری کند. باید توجه داشت که این سپرده باید حداقل سه ماه در بانک بماند تا بتوان از آن برای دریافت تسهیلات مهریار استفاده کرد. نکته دیگر اینکه مبلغ سپرده مسدود نمی‌شود و وام‌گیرنده می‌تواند از مبلغ کل برداشت یا به آن اضافه کند.

به علاوه شرایط اولیه، برای فرایند دریافت تسهیلات مهریار، وام‌گیرنده باید همچنین دارای شرایط زیر باشد:

* نداشتن سابقه چک برگشتی

* بدهکار نبودن به شبکه بانکی

* ارائه ضمانت‌های لازم با استفاده از اعتبار شغلی خود

در این میان، اشخاص حقوقی برای دریافت تسهیلات مهریار باید اساسنامه و جواز کسب و چک خود را به بانک ارائه کنند. در این صورت، کارکنان شرکت‌ها نیز می‌توانند به صورت ضربدری ضامن یکدیگر شوند.

اقساط وام قرض الحسنه بانک مهر ایران

نرخ سود وام مهریار برای هر دو گروه اشخاص حقیقی و حقوقی چهار درصد است. اشخاص حقوقی به مدت 84 ماه و اشخاص حقیقی به مدت 60 ماه مجاز به بازپرداخت وام هستند. مبلغ هر قسط ماهانه این وام نیز بسته به سقف تسهیلات و مبلغ وام باقیمانده متغیر است.

طی قرارداد تسهیلات مهریار بانک مهر ایران، فرد حقوقی مکلف به پرداخت مبلغ 9 میلیون و 740 هزار تومان در هر ماه به مدت ۸۴ ماه می‌باشد. با احتساب چهار درصد کارمزد، مبلغ کامل تسهیلات ۸۷۰ میلیون تومان است که در پایان مدت سررسید به بانک پرداخت خواهد شد.

طی قرارداد تسهیلات مهریار بانک مهر ایران، در صورتی که وام‌گیرنده حقیقی باشد، مکلف به پرداخت مبلغ 5 میلیون و 454 هزار تومان در هر ماه به مدت ۶۰ ماه می‌باشد. این قسط‌بندی به منظور بازپرداخت مجموع مبلغ ۳۳۶ میلیون تومان در زمان سررسید است.

علاوه بر نرخ سود چهار درصدی، وام‌گیرندگان باید علاوه بر قسط‌بندی، مبلغ ۲۰۰ هزار تومان به عنوان هزینه تشکیل پرونده و اعتبارسنجی به بانک پرداخت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

chat