فروش اتریوم توسط یک نهنگ قدیمی
یک نهنگ اتریوم با دارایی یک میلیون اتریوم در ماه گذشته مقادیر قابل توجهی را به صرافی‌ها منتقل کرده است.

فهرست مطالب

نهنگ اتریوم مجله جریان

فروش اتریوم

بر اساس داده‌های جدید، یک نهنگ اتریوم با دارایی یک میلیون اتریوم در ماه گذشته مقادیر قابل توجهی را به صرافی‌ها منتقل کرده است. این نهنگ اتریوم در حدود ۹ سال پیش، یک میلیون اتریوم را در عرضه اولیه (ICO) با قیمت ۰.۳۱ دلار برای هر اتریوم خریداری کرده بود.

این نهنگ اتریوم ۱۷ تراکنش به صرافی OKX انجام داده که ارزش آن‌ها به تدریج افزایش یافته است. ارزش این تراکنش‌ها حدود ۱۵۴ میلیون دلار است، که نشان‌دهنده بازدهی ۱,۰۲۴,۴۱۶ درصدی نسبت به قیمت خرید یک میلیون اتریوم با قیمت ۰.۳۱ دلار در عرضه اولیه است.

موجودی فعلی کیف پول اتریوم ۱۵,۶۰۰ اتریوم است و شرکت Block Tower Capital ۹,۲۳۲ اتریوم به ارزش ۲۵ میلیون دلار فروخته است. این فروش‌ها باعث کاهش ذخایر اتریوم در صرافی‌ها در ماه اوت شده که ممکن است نشان‌دهنده خرید این ارز دیجیتال در نزدیکی کف قیمتی اخیر باشد.

موجودی فعلی کیف پول اتریوم ۱۵,۶۰۰ اتریوم است. علاوه بر این، شرکت سرمایه‌گذاری Block Tower Capital، مقدار ۹,۲۳۲ اتریوم به ارزش حدود ۲۵ میلیون دلار فروخته است. علی‌رغم فروش‌های این سهم‌ها، ذخایر اتریوم در صرافی‌ها در ماه اوت کاهش یافته که می‌تواند نشانگر خرید این ارز دیجیتال در نزدیکی کف قیمتی اخیر باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

chat