بانک صادرات ایران با اعطای اعتبار ١٠٠ میلیون تومانی، خرید خودرو را آسان‌تر می‌کند
بانک صادرات ایران با ایجاد محدودیت جدید، شرط شرکت در قرعه کشی خرید خودرو را به مسدودسازی مقدار مشخصی پول در یک حساب بانکی قرار داده است.

فهرست مطالب

بانک صادرات خرید خودرو مجله جریان

بر اساس گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، در طرح های سابق فروش خودرو که بدون محدودیت بود، هر کد ملی می توانست در قرعه کشی شرکت کرده و احتمالاً برنده خودرو شود. اما با ایجاد محدودیت جدید، بسیاری از متقاضیانی که واقعاً قصد خرید خودرو را داشتند، این فرصت را از دست دادند.

شرط خرید خودرو

در طرح جدید، شرط شرکت در قرعه کشی مسدودسازی ٢٣٠ میلیون تومان در یک حساب بانکی است. این در حالی است که متقاضیان واقعی خودرو ممکن است در حاضر چنین پولی در اختیار نداشته باشند.

بانک صادرات ایران از موقعیت فروش خودروهای جدید، به نفع مشتریان خود استفاده کرده است. با تخصیص ١٠٠ میلیون تومان اعتبار به هر متقاضی، این بانک امکان شرکت در قرعه کشی را برای آن‌ها تنها با داشتن ١٣٠ میلیون تومان فراهم کرده است.

این اقدام، نه تنها تعداد مشارکت‌کنندگان در قرعه کشی را به طرز چشمگیری افزایش می‌دهد، بلکه متقاضیان نیز می‌توانند در فرصت مناسب، مابه التفاوت وجه لازم برای خرید خودرو را تامین کرده و از اقدامات هیجانی چون فروش اموال و دارایی‌ها و یا دریافت تسهیلات از منابع غیرمعتبر دور شوند.

بانک صادرات ایران یک اعتبار ١٠٠ میلیون تومانی را با سرعت و بدون و بدون نیاز به ضمانت‌های بانکی معمول واسطه اعطا می‌کند.

متقاضیان می‌توانند در کمتر از ٣ دقیقه از طریق سامانه https://Vekalati.bsi.ir، گزینه طرح حمایتی را انتخاب کرده و از این اعتبار استفاده کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

chat