خدمات حساب وکالتی ایران خودرو با بانک ملت
شرکت ایران خودرو در حال ارائه خدمت حساب وکالتی به متقاضیان جهت خرید محصولات خود از طریق شعب بانک و سامانه پیشخوان الکترونیک ملت است.

فهرست مطالب

ایران خودرو بانک ملت مجله جریان

شرکت ایران خودرو در حال ارائه خدمت حساب‌های وکالتی به متقاضیان جهت خرید محصولات خود از طریق شعب بانک و سامانه پیشخوان الکترونیک ملت است. این خدمت برای تسهیل امور متقاضیانی که می‌خواهند محصولات شرکت ایران خودرو را خریداری کنند، به وجود آمده است.

بر اساس این خدمت، بانک ملت مبلغ 1.3 میلیارد ریال تسهیلات به صورت قرض الحسنه به متقاضیان تحویل می‌دهد تا بتوانند مبلغ ثبت نام را تأمین کنند. پس از ثبت درخواست مشتری، این تسهیلات به صورت غیرحضوری و از طریق سامانه پیشخوان الکترونیک ملت به تمامی متقاضیان قابل پرداخت خواهد بود.

بر اساس این گزارش، متقاضیانی که می‌خواهند از خدمت حساب‌های وکالتی شرکت ایران خودرو استفاده کنند، می‌توانند با تامین مبلغ یک میلیارد ریال در حساب خود و مراجعه به درگاه پیشخوان ملت، گزینه استفاده از اعتبار 1.3 میلیارد ریالی را تایید کنند.

پس از تأیید، سامانه پیشخوان الکترونیک ملت اقدامات مربوط به استعلام‌های ضروری و سایر فرآیندهای مربوطه را انجام خواهد داد. در نهایت، حساب متقاضی به صورت مکانیزه وکالتی و اطلاعات مربوطه به مراجع ذیربط ارسال خواهد شد.

متقاضیان می‌توانند با کلیک بر لینک زیر به سامانه پیشخوان الکترونیک ملت وارد شوند: http://Pishkhan.bankmellat.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

chat