مراحل استعلام چک صیادی با کدملی
ممکن است مراحل استعلام چک صیادی با کدملی برای شما گیج کننده باشد. با خواندن این مقاله به سادگی چک صیادی را استعلام کنید.

فهرست مطالب

استعلام چک صیادی با کدملی مجله جریان

ممکن است شما هم در نحوه استعلام چک صیادی با کدملی سردرگم شده باشید. این روش از طریق سایت بانک مرکزی، سایت بانک شعبات، اپلیکیشن‌های طراحی شده مثل ساد 24، یا ارسال کد دستوری به سرشماره 4040701701 قابل انجام است. مراحل انجام این فرایند در ادامه ذکر شده است.

مراحل انجام استعلام

فرد می‌بایست آدرس cbi.ir را در مرورگر خود جستجو کند و سپس به صفحه اصلی سامانه هدایت شود. در این صفحه، باید از فیلد “نظام های پرداخت و زیر ساخت” گزینه “استعلام چک” را انتخاب کند. بدین طریق میتواند چک صیادی را با استفاده از کد ملی استعلام نماید.

به صفحه‌ جدیدی هدایت می‌شود و باید گزینه “استعلام چک بر اساس اقلام اطلاعاتی چک” را انتخاب نماید.

در فرایند استعلام چک صیادی با کد ملی، فرد باید اطلاعات لازم و مورد نیاز را درج کند؛ سپس نوع گیرنده، کد ملی گیرنده چک، شناسه صیاد، تاریخ سررسید، مبلغ و… را در کادرهای مربوطه درج کند و بر روی گزینه “استعلام” کلیک نماید.

    برای استعلام  چک صیادی با کد ملی، از طریق روش پیامکی، کافی است فرد، بر حسب استعلام مد نظر خود، کد دستوری مربوطه را به سرشماره 4040701701، ارسال کند و پس از دریافت پیامک از سرشماره مذکور، اطلاعات مورد نیاز را وارد و مجددا ارسال نماید؛ با طی کامل مراحل، نتیجه به صورت پیامکی، برای شخص، فرستاده خواهد شد.

    همچنین، برای استعلام چک صیاد با کد ملی از طریق اپلیکیشن هایی نظیر آپ، ساد 24 و… می توان اقدام کرد. در این روش فرد، اپلیکیشن مربوطه را دانلود و برروی تلفن خود، نصب می کند. سپس با انتخاب گزینه استعلام چک صیاد و درج اطلاعات مورد نیاز از جمله کد ملی، استعلام خود را انجام می دهد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    chat